Jak postupovat

Z pohodlí kanceláře

Nemusíte navštěvovat žádná zákaznická centra a stát dlouhé fronty. Vše zařídíte z pohodlí Vašeho bydliště nebo kanceláře přes naši zákaznickou linku nebo samoobsluhu. Pokud máte zájem o nabídku již nyní, vyplňte poptávkový formulář a odešlete nám ho.

Nové připojení - nemám jiného dodavatele služby

Nemáte-li doposud žádného dodavatele telekomunikačních a internetových služeb, stačí si zvolit na našich stránkách požadované a zaslat poptávkový formulář. Náš operátor se s Vámi spojí a vše s Vámi domluví.

Převod stávajících telefonních služeb k nám

Chcete-li ukončit spolupráci se současným dodavatelem, získejte na vyžádání ČVOP (číslo výpovědi opouštěného poskytovatele) a zašlete jej našemu operátorovi. Více informací o ukončení, resp. převedení stávající služby naleznete ve smlouvě se současným dodavatelem nebo v jeho zákaznických centrech.

Výpověď smlouvy se stávajícím dodavatelem

Více informací o vypovězení smlouvy se stávajícím dodavatelem služby naleznete ve smlouvě se současným dodavatelem nebo v jeho zákaznických centrech. Jednotlivé služby můžete převádět postupně dle Vašich možností a výpovědních podmínek. Termíny zavedení jednotlivých služeb u nás můžete sledovat na on-line kalendáři v zákaznické samoobsluze.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace